-
Takstansvarlig / Skadekoordinator
Møller Bil Romerike AS
-
Mekaniker
Bertel O. Steen Jessheim AS
-
Mercedes-Benz mekaniker
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
Mer krutt i Tiguan R
Oppi alt elbilstyret er det interessant at noen tenker lystige biler også. Her er for eksempel en typisk familiebil med 300 hester.
Selv om Volkswagen er mest kjent for trauste familiebiler, har de noen sportslige innslag i familien også. Golf GTI og GTD har for eksempel vært med i årevis, og det har kommet enda sintere R-utgaver av Golf med så mye krefter at firehjulsdrift nærmest er obligatorisk.
Fire år etter lanseringen av generasjon to er tiden moden for et ansiktsløft av Tiguan – bilen vi ser her.
Men da våre fotografer tok en nærmere titt oppdaget de at dette ikke var noen helt ordinær Tiguan, og at det ikke bare var stylingen som kom fra R.
For et år siden lanserte Volkswagen en R-utgave av T-Roc, og nå legger folkene i R-divisjonen med motto «muskler med diskresjon» en siste hånd på det som skal bli Tiguan R.
Fire eksosrør med tilsvarende design som hos T-Roc R og Golf R mer enn antyder at det under panseret sitter en toliters turbomotor med 300 hestekrefter og 400 Newtonmeter – minst! 7-trinns DSG-kasse og 4Motion får kreftene effektivt ned i underlaget.
Vi har plottet inn facelift av Tiguan i september på lanseringskalenderen, så kanskje det blir mulig å bestille en Tiguan R som julegave til deg selv?