-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Skinnende hvit i snøføyka
For andre gang i vinter møter vi denne, fortsatt med en front som bringer tankene til et konkurrerende merke.
Den ser da absolutt ut som en Opel Grandland i fronten, men ellers er det lite igjen av kamuflasje rundt denne prototypen som er på test i skandinavisk vinterlandskap.
Bilen er Volkswagens kommende el-SUV, ID.4 som skal vises i løpet av inneværende år for markedslansering i 2021.
Med den suksess Audi har hatt med e-tron i det norske markedet, er det meget sannsynlig at en rimeligere el-SUV med Volkswagen-logo kan gjøre det enda skarpere.
Vi presenterte ID.4 i sort utgave i november, du kan lese de fleste detaljer om bilen i den omtalen.
Bilen vil som ID.3 leveres med bakhjulsdrift som standard, men til glede for de nordiske landene samt alpelandene vil den også tilbys med firehjulsdrift.
Regn med flere alternative batteripakker som gir rekkevidde på opptil 50 mil.