-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Spør om Suzuki Swift
Fjerde generasjon av Swift var Suzukis fluepapir på den nylig avsluttede Genève-messen. I dag prøvekjører BilNorge den i Frankrike. Så nå er det bare å fyre løs.
![Spør om Suzuki Swift](https://image.bilnorge.no/318945.webp?imageId=318945&width=960&height=496&format=jpg)
Styrken til Suzuki Swift er at den inngår i gruppen av ytterst få småbiler som kan kjøpes med firehjulsdrift.
Fordi Suzuki i Norge forsøker å skille seg ut ved i hovedsak kun å fokusere på 4x4, har siste Swift-generasjon kun vært solgt med firehjulsdrift hos oss, selv om den i andre markeder primært leveres med forhjulsdrift.
Det har gjort Swift til en populær bil der framkommelighet betyr mye.
Swifts historie går tilbake til 1983, men fart i salget i Norge ble det først med firehjulsdriftutgaven fra 2006. Denne bilen gjennomgikk en betydelig oppgradering i 2010 samtidig som produksjonen av biler for salg i Europa ble flyttet til Ungarn.
Når ny Swift nå står klar til å overta er den fortsatt en liten bil, 384 centimeter lang, men bedre pakket, mer påkostet, enda sikrere og mindre tørst på grunn av redusert vekt.
Jeg antar du lurer på litt av hvert om denne litte tassen. Kommer den fortsatt bare med 4x4? Når blir den hybrid eller elektrisk?
Det bare å spørre, så viderebringer jeg spørsmålene til dem som kan svare. Du får svar enten her på BilNorge, i neste nummer av bladet Bil eller på mail.