-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Svensk kineser med britisk preg
Det er kanskje vanskelig, hvis du skal tegne en rettlinjet, avmålt, ganske stor SUV, å ikke få den til å sende noen Land Rover signaler. En ny Lynk & Co. – 900EM-P heter den - har noen av de gode LR-vibbene.
Dette er en stor bil. 524 cm. lang, to meter bred og like høy som mange av dere: 181 cm.
Akselavstanden er på 3160 mm, det burde kunne gi svært god plass for de seks om bord. Opp til 21 tommers hjul, med egenskaper enten for terreng eller for tette byer.
Storby-SUV
Designstilen heter forresten Urban Oppsition Aesthetics – men det er vel allikevel sjanser for at dette blir vel så mye en storby-helt som en frilufts-kjempe.
Det dukker imidlertid opp detaljer som antyder at bilen ikke bare er stilig, men også kan være nyttig.
En nedre el-betjent bakluke som kan bære 300 kg, for eksempel. Fire voksne som kan stå der og se junior spille fotball.
Så dukker det opp mye om hvordan bilen kan skreddersys for diverse friskluftaktiviteter. Mye av utstyret kan leveres som option til den nye bilen dersom kunden er virkelig keen.
Underholdning
Og dersom han har fyrverkeri-tendenser fortelles det begeistret om baklyset der den lange rekken består av 2.400 smarte programmerbare LED’er. Disse lysene er ikke bare nyttige ved parkering, leser jeg. De kan også brukes til underholdningsformål!
Dette skjer ved å programmere LEDene for å få dem til å produsere intelligente belysningsscener (skyggeteater? Jeg skjønner ingen ting jeg,) som gjør at du kan skape din egen setting – står det!

Du har ganske mye skjermer og farger og skapermuligheter internt også, dessuten snakker vi om tre muligheter for motorstyrke og hvor de skal drive - fra 123 kW på forhjulet og 160 kW bak, via to andre versjoner som også bruker forbrenningsmotor i tillegg til elmotorene.
Men altså: en fullstrøms batterielektrisk av den typen som er forholdsvis obligatorisk i flinke Norge.
Det hele er bygget på en SPA Evo plattform og utstyrt med det spesielle digitale chassiset til Lynk & Co. med blant annet sving som om du danser vals, eller fullblods tank-sving, krabbe modus og en ekstremt følsom styring.
Noe av det er kanskje til og med nyttig.
