-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Toyota med Subaru-motor
På Tokyo-utstillingen neste uke viser Toyota sin nye supersportsbil. FT-86 er en bakhjulsdrevet moro-klump som får en 2,0-liters boxermotor fra Subaru.
Det ser virkelig ut til at Toyotas toppsjef Akio Toyoda mente alvor da han tidligere i år utbasunerte at Toyotas biler skulle bli både morsommere og mer sportslige.
Etter at Supra, MR2 og Celica gikk ut av produksjon, har Toyota-entusiastene savnet et rendyrket sportslig alternativ.
Derfor er Toyota FT-86 lenge etterlengtet, selv om bilen som vises under Tokyo-utstillingen senere denne måneden foreløpig bare er en konseptbil. Mye tyder på at en produksjonsklar utgave blir lansert i andre halvår neste år.
Kjøreglede har vært et stikkord for utviklingen av fireseteren, som får en 2,0-liters Subaru-boxer med mellom 150 og 200 hester plassert foran. Bensinmotoren kobles sammen med en sekstrinns manuell kasse som overfører kreftene til bakhjulene.
SE: Toyota viser mikro-iQ i Tokyo
Utvendig lengde er oppgitt til 4,16 meter, mens bredde og høyde er henholdsvis 1,76 og 1,26 meter – og med en akselavstand på 2,57 meter.
Linjeføringen er det Toyotas europeiske designstudio ED2 i Sophia Antipolis på den franske rivieraen som er ansvarlig for, noe som gir en god indikasjon på at Europa blir ett av hovedmarkedene.
Bli ikke forbauset om det også dukker opp en Subaru-utgave av denne sportsbilen, for det har lenge versert rykter om et samarbeid mellom Toyota og Subaru.
Den vil bygge på samme plattform, og følgelig få identisk konstruksjon og drivlinje, men designen vil bli Subarus helt egen.
SE: BilNorge følger Tokyo-utstillingen