-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Isetta på japansk
Style-D kan kanskje høres litt spennende ut. De viste en slags moderne Isetta på bilutstillingen i Tokyo. Pluss noen enda mer minimalistiske transportører.
I pionertiden fantes det noen biler, eller kanskje heller quadri- og tri-cycler, der føreren satt bak på et sykkelsete, men hadde plassert passasjeren foran, på en behagelig, bred benk.
Et av Tokyo-bidragene fra Style-D hadde akkurat samme oppskrift. Synd den hadde så sterke preg av handikap-transport, ellers kunne man kalt den et muntert lyspunkt.
De hadde mange andre forslag her også. Fra en etthjuls plattform av den typen stadig flere norske skoler er i ferd med å forby nå, via en slags Segway, som så mye mer moderne ut, til en bitteliten pod, men med beltedrift.
Kanskje kan den også brukes til å forsere trapper med, men hovedpoenget var visst bruk i naturen, på bondegårder og i anleggssammenheng.
Men trekkplasteret, i den grad noe var det, var lille Piana. Den så ut som en litt oppgradert Isetta, og viste på mange måter igjen hvor genial den opprinnelige Isetta-formen egentlig er.
Denne japanske utgaven hadde også den ene døren helt i front, men i motsetning til Isetta, som hadde sin hengslet i sidestolpen, var denne hengslet i taket. Det ga i hvert fall litt beskyttelse mot regnet, så sant det datt rett ned.
Det ble påstått at den hadde en toppfart på 75 km/t, men jeg er ikke sikker på at det er så morsomt. En akselavstand på 152 cm betyr visse begrensninger med hensyn til stabilitet og kjøreegenskaper.
Lengden er på under 2,5 meter, bredden er ingenting - 148 cm - og den rager 160 cm over gaten.
Style-D lover å komme med alternative karosseriplater slik at du kan forme denne mikrobilen etter eget ønske. De viste bilde av noe som ser ut som en parodi på Porsche 911 – hva slags folk er det som kunne ha det som eget ønske?
Akkurat som Paris-utstillingen i gamle dager, pleier også Tokyo å by på merkverdigheter som er gøyale så lenge de varer. Men som er svært fort glemt. Som disse.