-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Takserer
-
Møller Bil Bruktbilsenter Hvam:
Salgssjef/Plassjef
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Eksklusiv Morgan
Tweed og italiensk riviera
Nå har også Morgan oppdaget La Dolce Vita. En veldig spesiell Plus 4 viser at det går an å kombinere engelsk tweed med det glade strandlivet.
Det må være inspirasjonen fra Massimo Fumarola som har forårsaket dette utrolige avviket.
Han kom til Morgan for nøyaktig et år siden som den nye Chief Executive Officer etter mange år som prosjekt-sjef hos Lamborghini.
Hvor ellers skulle tradisjonsbærerne i Malvern Link ha lært å uttale Spiaggina?
Kjent fenomen
På den annen side er det jo litt mote for tiden også da – det å bygge båtdekk på en bil.
Det er ikke lenge siden vi har hatt Rolls-Royce sin Boattail, og Garage Italia i Milano spytter jo ut de gamle strandversjonene av gamle Fiat 500 bygget om til batterielektrisk.
Og dermed har håndverkerne hos Morgan, som vet ett og annet om hel ved, sagt ja til å oppfylle ønsket til en spesiell kunde.
Resultatet er fantastisk og en perfekt blanding av Capri og naturvannkildene i åsene rundt Morgan fabrikken.
Mer Brighton enn Venezia
Spiaggina betyr liten strand, men jeg syns vel allikevel det er litt mer Brighton enn Venezia over denne bilen. Kanskje fordi taket med de underlige taklukene ser like brukbart ut til å beskytte mot fuktig nedbør som mot brennende sol.
Og så er det noe med det som er tilbake av Morgan-profilen – det er liksom ikke tvil om at den slags hører til på venstre side av veien. Selv om denne åpenbart er bygget for Kontinentet, med rattet på venstre side.
Kanskje det allikevel har noe med italienske interesser å gjøre? En av de store eierne av Morgan nå er jo nettopp det italienske investeringsselskapet Investindustrial.
Hel ved
Det hele er mye tøffere enn de klassiske italienske Jolly-versjonene med sine flettede kurvstoler og flagrende sommerstoffer.
Her er det skikkelig treverk – veden som er brukt er teak av topp kvalitet. Og det som ser ut som skinn, er skikkelig skinn. Her og der manipulert som nydelig kurvfletting for å fortelle at «vi kan teknikken, men er litt mer nøye når det gjelder materialene».
Den kan brukes som den fireseteren den er ment som, men du kan også slå ned bakseteryggen så du får et stort, flatt dekk.
Men så er spørsmålet, hva er korrekt antrekk i denne?
Stråhatt og shorts, eller tweed caps og kjørehansker?
Uansett – jeg håper kunstverket vil bli brukt.