-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Vårt valg: Opel Adam
Når poengene telles opp etter kaffelattegenerasjonens oppgjør i bynære strøk, er det Adam som står igjen som vinneren.
Dette er et godt eksempel på en klasse der du betaler mye for lite. Hadde du gått for en Corsa, en Kia Picanto eller en Skoda Citigo, er det ikke noen tvil om at du ville scoret mye høyere på «bil for pengene».
Men for Fiat 500 og Opel Adam handler det i stor grad som stil – og ikke minst å finne en stil, og en bil, som passer deg. Om Adam er en Corsa fra Louis Vuitton, er 500 som et par virkelig dyre solbriller.
Adam scorer best på komfort, utstyr og plass. Den er rett og slett en mer moderne bil, og Fiat må nok gi 500 en fornyelse, ikke minst innvendig for å ta konkurransen.
Motoren er juvelen i 500, men dessverre blir gleden spist opp av forbruk, pris og for mye støy.
LES VIDERE:
- Innledning
- Del 1
- Del 2
- Vårt valg
- Testvurdering og poeng Fiat 500
- Testvurdering og poeng Opel Adam