-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Vårt valg
Utrolig nok endte alle disse tre likt poengmessig.
For den teknofrelste, som må ha app-styring, alle onlinefunksjoner tilgjengelig, avanserte kamerasystemer og siste skrik i selvkjøring er det bare ett valg: Mercedesen. Men den er svinaktig dyr om du vil ha alt.
Er det maksimal kjøreglede og komfort som står øverst på ønskelisten, trenger man ikke se lenger enn til BMW 1-serie. Aldrende interiør til tross; dette fungerer glimrende.
Er det derimot en god totalpakke til en fornuftig pris som gjelder, da er Ford Focus strålende. Med kjøreegenskaper av høy klasse og kurante plassforhold, bør ikke Ford-fans la seg skuffe – men interiør- og teknomessig kunne de nok tatt større steg.
Tekst: Odd Erik Skavold Lystad
Foto: Øivind Skar
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Del 3