-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Vårt valg

Utrolig nok endte alle disse tre likt poengmessig.
For den teknofrelste, som må ha app-styring, alle onlinefunksjoner tilgjengelig, avanserte kamerasystemer og siste skrik i selvkjøring er det bare ett valg: Mercedesen. Men den er svinaktig dyr om du vil ha alt.
Er det maksimal kjøreglede og komfort som står øverst på ønskelisten, trenger man ikke se lenger enn til BMW 1-serie. Aldrende interiør til tross; dette fungerer glimrende.
Er det derimot en god totalpakke til en fornuftig pris som gjelder, da er Ford Focus strålende. Med kjøreegenskaper av høy klasse og kurante plassforhold, bør ikke Ford-fans la seg skuffe – men interiør- og teknomessig kunne de nok tatt større steg.
Tekst: Odd Erik Skavold Lystad
Foto: Øivind Skar
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Del 3