-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Vårt valg


Endelig er Honda CR-V her som hybrid, en flott bil med nostalgisk «treverk», headupdisplay og best komfort. Men den er desiliteren tørstere enn Toyota RAV4 og høyest engangsavgift gjør Hondaen til testens dyreste.
Av de ikke-ladbare modellene, er RAV4 SUV-klassens soleklare vinner. Og nå er den blitt enda bedre med litt mer effekt og lavere forbruk. 0,52 liter/mil for en SUV uten ladeledning imponerte testteamet.
Men det er ikke til å komme fra at om du ikke kjører så lange strekninger mellom hver opplading, kan Mitsubishi Outlander kjøres på ren strøm.
Oppgradert modell har større batteri og selv om bilen både er tyngst og dyrest å produsere, kommer den særdeles gunstig ut avgiftsmessig og er – etter vår mening – det beste kjøpet selv om den med «tomt» batteri har høyest forbruk.
At Outlander kan trekke dobbelt så tung tilhenger som de to andre i testen er et klart vinnerargument som har gjort bilen til en storselger siden introduksjonen i 2014.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Del 3