-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Vårt valg
Det sies at det ikke går an å ikke like en Porsche, og nei, men det går an å like Supra enda bedre.
Vår test som foregikk på noen av Østlandets morsomste veier for kjøreglade biler, ble på ingen måte walkover for Porsche Cayman, her i strippet og tilbake til ur-opplevelsen i T-variant med manuell girkasse og denne underlige CD-spilleren.
Porsche har klart bedre opplevd byggekvalitet på interiøret enn Toyota, men Supra slår Porsches motor og girkasse.
Kjøreopplevelsen er forskjellig, men i sum veldig bra hos begge. Siden lite skiller på praktiske opplevelser, komfort og teknologi, blir det å lete etter forskjellene i prisen og miljøbelastningen.
For å si det enkelt: Porsche Cayman T taper testen fordi teamet mener den rett og slett ikke er verd 200.000 kroner mer enn Supra. Tørstere enn Supra er den også.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Testdata