-
Oksenøya Marina AS:
Daglig leder
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Leder Klargjøring
-
VIKING KONTROLL AS:
Takstmann
-
NAF Senter Dal:
Teknisk leder / Arbeidende formann
-
Hedin Performance Cars:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Volmax AS:
Påbygger
-
Auto-skade AS:
Kundemottaker og takstansvarlig
-
Autovia AS:
Verksmester / kundemottaker
-
Bilia Insignia:
Salgssjef, Insignia
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
Fioravantis forsmak på Alfa Romeo Spider
Denne spennende roadsteren finner du utstilt i Geneve. Den står ikke hos Alfa Romeo, men hos designeren Leonardo Fioravanti. Sannsynligheten er imidlertid til stede for at den dukker opp som en Alfa Romeo Spider i løpet av noen år.
Når Alfa Romeo skal tilbake på det amerikanske markedet, trolig i 2003, skjer det med en roadster. Og det er et samarbeidsprosjekt med GM der sistnevntes forhandlere står for distribusjonen i USA.
Nye Spider skal bygges på den nye Stilo-plattformen, og det spekuleres i at den får et stålkarosseri med dører, panser og bagasjeromslokk av aluminium. Motorprogrammet vil trolig spenne fra en 1,6-liters rekkefirer til en 2,5-liters V6 med 205 hester.
Prototypen Fioravanti viser i Geneve har fått betegnelsen Vola. Den har umiskjennelig Alfa front og bakstuss. Vola kan drives enten med forhjuls- eller bakhjulsdrift, så her kan italienerne velge hva de foretrekker.
Den italienske designeren har funnet en helt ny løsning for det avtakbare taket. For mens løsninger fra andre produsenter opptar en stor del av bagasjerommet når taket foldes sammen, legger Fioravanti det oppå bagasjerommet. Du slipper dermed å pakke om eller sette igjen halve bagasjen om du blir utsatt for en regnskur mens du er på tur. De store rundingene på bilens sider huser mekanismen som folder taket.
Selv om Fioravanti forfekter at dette er et rent designkonsept og ikke grunnlaget for en fremtidig modell, er det mye som taler for det motsatte. For den spennende roadsteren har mange typiske Alfa-detaljer i både ekstriør og interiør, den vil garantert vekke oppsikt i Geneve.