-
Oksenøya Marina AS:
Daglig leder
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Leder Klargjøring
-
VIKING KONTROLL AS:
Takstmann
-
NAF Senter Dal:
Teknisk leder / Arbeidende formann
-
Hedin Performance Cars:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Volmax AS:
Påbygger
-
Auto-skade AS:
Kundemottaker og takstansvarlig
-
Autovia AS:
Verksmester / kundemottaker
-
Bilia Insignia:
Salgssjef, Insignia
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
Nok en Logan
I fjor høst lanserte Dacia sin praktiske og rommelige Logan MCV på hjemmebane. Nå går den til eksport samtidig som det kommer en kassevogn basert på samme oppskrift.
Mens flerbruksbilen Logan MCV kan romme inntil 7 personer, er det kun to seter i Logan van. Varerommet er på hele 2,5 kubikkmeter, lastekapasiteten 800 kg og innlastingen skjer gjennom en av de to bakdørene som er splittet i forholdet 1/3 til 2/3 eller gjennom en av sidedørene bak. Varerommets lengde er 1,94 meter.
Markeder som i første rekke får glede av varebilen er de nye EU-statene, Romania og Bulgaria. Her skal den selges med tre alternative motorer – en 1,4-liter med 75 hk, 1,6-liter med 87 hk eller en 1,5-liters dCi som byr på 68 hk.
Etter hvert som produksjonstakten øker, skal modellen også gå til andre markeder – enten som Dacia eller med Renault-logo.
Fra lanseringen av sedanen i september 2004 og ut 2006, er det solgt til sammen 415.000 Logan fordelt på 62 markeder, hvorav nesten 215.000 bare i fjor.
Logan er flaggskipet til Renault-eide Dacia, men i Russland, Colombia, Venezuela og Ecuador selges den som Renault. I Romania hvor den er bestselger, ruller allerede over 200.000 Logan på veiene.
Bilen produseres også i Russland, Marokko og Colombia mens Iran, Brasil og India starter sin produksjon i løpet av første halvår 2007.