-
VIKING KONTROLL AS:
Takstmann
-
NAF Senter Dal:
Teknisk leder / Arbeidende formann
-
Hedin Performance Cars:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Volmax AS:
Påbygger
-
Auto-skade AS:
Kundemottaker og takstansvarlig
-
Autovia AS:
Verksmester / kundemottaker
-
Bilia Insignia:
Salgssjef, Insignia
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
1-serie med taket av
Det blir ikke ståltak på BMWs lille cabriolet. Her er de første bildene av bilen med taket nede.
Endelig ble det sol i München – våre spioner lå klar i buskene for å sørge for at du får se de første bildene av BMW 1-serie med taket nede. Så langt har alle bildene vi har vist dere vært med taket oppe.
Etter at nye 3-serie Coupe-Cabrio tok et steg opp, både i størrelse og pris, har det blitt plass til en rimeligere BMW cabriolet i modellrekken.
Stofftak
I motsetning til de fleste andre som introduserer nye åpne biler har BMW valgt tradisjonelt stofftak på sin 1-serie. Fasongen på taket vil bidra til å gi 1-serie coupepreg med taket på.
Den noe enklere takløsningen bidrar til å øke prisforskjellen til 3-serie, samtidig som det etter alt å dømme også bidrar til å gi bagasjeplass til to personer.
Alene i klassen
Etter alt å dømme vil cabrioletutgaven av 1-serie komme i salg neste år, og bidra til økt oppmerksomhet og popularitet for de minste fra BMW. Særlig ettersom verken Audi eller Mercedes har noen konkurrenter i denne klassen.
Motoralternativene blir stort sett de sammen som vi finner i dagens 1-serie, trolig også med et utvalg av dieselmotorer.