-
Oksenøya Marina AS:
Daglig leder
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Leder Klargjøring
-
VIKING KONTROLL AS:
Takstmann
-
NAF Senter Dal:
Teknisk leder / Arbeidende formann
-
Hedin Performance Cars:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Volmax AS:
Påbygger
-
Auto-skade AS:
Kundemottaker og takstansvarlig
-
Autovia AS:
Verksmester / kundemottaker
-
Bilia Insignia:
Salgssjef, Insignia
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
Mini SAV fra Østerrike
BMW har nylig bekreftet at Mini-familien skal utvides med nok et medlem. Her er en tidlig illustrasjon den kompakte SAVen.
Starthjelp
Foreløpig benevnt som Mini Sports Activity Vehicle (SAV) bekreftet nylig BMW at denne Mini-modellen skal bygges av Magna Steyer i østerrikske Graz – samme firma som har stått for produksjonen av BMW X3.
Det er for raskere å komme i gang med en ny modell at BMW velger å samarbeide med Magna Steyr. De gjorde det samme da X3 ble lansert, og først i år, fire år senere, kommer erkerivalene Audi og Mercedes på markedet med tilsvarende produkter.
I taket
Den britiske Mini-fabrikken med en kapasitet på 260.000 biler i året har allerede hendene fulle med de tre andre modellene – vanlig Mini, Clubman og Cabriolet. En ny versjon av den åpne er nok også nært forestående.
Det vil nok fortsatt gå noen år før denne modellen kommer på markedet - 2010 er realistisk, men Carparazzi har laget en illustrasjon som viser en naturlig designretning for en Mini SAV. Crossman kan bli betegnelsen på den fjerde Mini-modellen.