-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Foredlet VW-topp
Volkswagen skal vise en ny toppmodell på vårens Genève-utstilling. Her er den ute på testtur.
For noen uker siden fortalte Volkswagen at dagens CC skal erstattes med en helt ny modell. Vi fikk sågar vite at barnet skal hete Arteon og debutere i Genève i mars.
Dette er produksjonsutgaven av Sport Coupé Concept GTE som sto utstilt på Genève-utstillingen våren 2015.
Selv om Arteon har en utpreget coupé-profil skal det være anstendig plass for to voksne i baksetet.
Bilen får en lengde på 490 cm, og akselavstanden øker med fem centimeter fra den utgående CC.
Arteon får et utvalg firesylindrede bensin- og dieselmotorer, og et nytt alternativ blir en ladbar hybridutgave (GTE) med rundt 220 hestekrefter.
Den blir dermed langt fra like ekstrem som konseptbilen fra Genève.
Forhjulsdrift blir standard, og firehjulsdrift en mulighet for de som ønsker maksimal fremkommelighet en glatt vinterdag.