-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny Golf - For billig?
Noen utvalgte biljournalister er i Tyskland på sin første prøvetur med nye Golf, deriblant Bils Trygve Bæra. Flere reagerer på samme måte som en våken BilNorge-leser.
Info-sjef Paul Hegna i Harald A. Møller forklarer til det norske pressekorpset at nye Golf hadde blitt FOR billig i Norge hvis den hadde hatt ESP og klimaanlegg inkludert i prisen. Volkswagen sammenligner prisen på Golf med snittprisen på seks av konkurrentene, og i forhold til disse skal Golf ligge 6% høyere. Han føler seg likevel sikker på at 95% av de norske kundene vil velge både ESP og klimaanlegg.
(Hvis du ikke skjønte argumentasjonen er du ikke alene om det. Man kunne vel ha satt prisene noe høyere og inkludert dette utstyret? Eller er det slik at de 5% som IKKE velger ESP/klima må med for at regnestykket skal gå i hop?)
Trygve Bæra kan i alle fall fortelle om en rommelig bil med gode kjøreegenskaper. Men hvorvidt den opprettholder avstanden til konkurrentene er han mer usikker på. Det mest populære motoralternativet regner den norske importøren med blir 1,6-liters FSI på 115hk. Bæras artikkel om nye Golf kan du lese i november-utgaven av Bil.