-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Ny Golf - For billig?
Noen utvalgte biljournalister er i Tyskland på sin første prøvetur med nye Golf, deriblant Bils Trygve Bæra. Flere reagerer på samme måte som en våken BilNorge-leser.
Info-sjef Paul Hegna i Harald A. Møller forklarer til det norske pressekorpset at nye Golf hadde blitt FOR billig i Norge hvis den hadde hatt ESP og klimaanlegg inkludert i prisen. Volkswagen sammenligner prisen på Golf med snittprisen på seks av konkurrentene, og i forhold til disse skal Golf ligge 6% høyere. Han føler seg likevel sikker på at 95% av de norske kundene vil velge både ESP og klimaanlegg.
(Hvis du ikke skjønte argumentasjonen er du ikke alene om det. Man kunne vel ha satt prisene noe høyere og inkludert dette utstyret? Eller er det slik at de 5% som IKKE velger ESP/klima må med for at regnestykket skal gå i hop?)
Trygve Bæra kan i alle fall fortelle om en rommelig bil med gode kjøreegenskaper. Men hvorvidt den opprettholder avstanden til konkurrentene er han mer usikker på. Det mest populære motoralternativet regner den norske importøren med blir 1,6-liters FSI på 115hk. Bæras artikkel om nye Golf kan du lese i november-utgaven av Bil.