-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Baby-Rolls avslørt
De få av oss som har sittet bak rattet på en Rolls-Royce Phantom, vet at den er schvær. Nå kan vi avsløre at en mindre Rolls er under utvikling.
Halvt tysk
Nå blir ikke dette heller noen direkte småbil – den skal baseres på samme plattform som en lang BMW 7-serie og vil også dele enkelte komponenter ned denne.
SE SPIONBILDER AV NESTE 7-SERIE HER
Men Briten skal være langt mer eksklusiv enn prestisjemodellen fra München. En naturlig konkurrent blir nok Bentley Continental Flying Spur.
Rolls-Royce regner med en dobling av produksjonen – fra dagens nivå på ca 800 biler i året - når den nye modellen går til produksjon.
FRA MINI TIL ROLLS PÅ EN WEEKEND
Toppsjiktet
Det betyr et ekstra skift med spesialhåndverkere ved det eksklusive anlegget i Goodwood som bygger bilene.
Men med en antatt prislapp i området to til tre hundre tusen euro, snakker vi fortsatt nisjemodell. Rolls-Royce har aldri laget noe annet.
Selv om disse første spionbildene viser en godt kamuflert bil, aner vi at designerne følger i sporet til Phantom. Det innebærer blant annet en markant grill med plass til Spirit of Ecstacy på toppen og bakdører som er hengslet i bakkant.
Motoren vil trolig bli eksklusiv for Rolls-Royce, men knowhow fra München vil danne fundamentet for denne. Anerkjente Automotive News forventer lansering i 2010.