-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Baby-Rolls avslørt
De få av oss som har sittet bak rattet på en Rolls-Royce Phantom, vet at den er schvær. Nå kan vi avsløre at en mindre Rolls er under utvikling.
Halvt tysk
Nå blir ikke dette heller noen direkte småbil – den skal baseres på samme plattform som en lang BMW 7-serie og vil også dele enkelte komponenter ned denne.
SE SPIONBILDER AV NESTE 7-SERIE HER
Men Briten skal være langt mer eksklusiv enn prestisjemodellen fra München. En naturlig konkurrent blir nok Bentley Continental Flying Spur.
Rolls-Royce regner med en dobling av produksjonen – fra dagens nivå på ca 800 biler i året - når den nye modellen går til produksjon.
FRA MINI TIL ROLLS PÅ EN WEEKEND
Toppsjiktet
Det betyr et ekstra skift med spesialhåndverkere ved det eksklusive anlegget i Goodwood som bygger bilene.
Men med en antatt prislapp i området to til tre hundre tusen euro, snakker vi fortsatt nisjemodell. Rolls-Royce har aldri laget noe annet.
Selv om disse første spionbildene viser en godt kamuflert bil, aner vi at designerne følger i sporet til Phantom. Det innebærer blant annet en markant grill med plass til Spirit of Ecstacy på toppen og bakdører som er hengslet i bakkant.
Motoren vil trolig bli eksklusiv for Rolls-Royce, men knowhow fra München vil danne fundamentet for denne. Anerkjente Automotive News forventer lansering i 2010.