-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Audi e-tron opus 2
Audi har videreutviklet konseptbilen e-tron som debuterte i Frankfurt sist høst. Selv med nedtonede ytelser er den en ren bombe.
Den R8-baserte bilen vi møtte på den tyske messen hadde formidable ytelser.
Siden har det kommet klare signaler om at Volkswagen ønsker å realisere en sportsbil med el-motor i et begrenset opplag, og det kan være dette som ligger til grunn for at e-tron nå USA-debuterer i ny innpakning.
LES: Ren Audi-bombe realiseres
Vi snakker fortsatt sportslige egenskaper. To el-motorer, en på hvert bakhjul, yter til sammen 204 hk. Og selv med 400 kg Li-ion batterier om bord, holder det for å gi en akselerasjon på 5,9 sekunder til 100 km/t.
Batteriene er plassert bak passasjerene og har en kapasitet på 45 kWh når de er fulladet. Det er nok til å gi den 1.350 kg lette bilen en rekkevidde på 250 kilometer. Vi antar et det forutsetter en viss forsiktighet med gassfoten uten turen.
For å utnytte varmen fra el-motoren er e-tron utstyrt med en varmepumpe som sørger for behagelig klima for de to det er plass til i kupeen.
LES OGSÅ: Storsatsning fra Audi
Nye e-tron har en lengde på 3,93 meter over en akselavstand på 2,43 m. Bredden er 1,78 m og høyden beskjedne 1,22 m. Dermed er alle mål krympet sammenlignet med den røde utgave vi møtte i Frankfurt.