-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Konklusjon
Denne gangen vil du ikke finne vår vanlige konklusjon med overskriften "Vårt valg".
Skoda Yeti er overlegen når det gjelder plass og fleksibilitet, motorytelse og utstyrsnivå, mens Urban Cruiser på sin side knuser Yeti når det gjelder forbruk og pris.
Til tross for at de to produsentene omtaler de to nykommerne som konkurrenter, er de så ulike at det blir feil å kåre den ene som vinner fremfor den andre.
Kundegruppene som disse bilene tiltrekker seg, vil nok også være høyst forskjellige, og det vil ikke komme som noen bombe om det viser seg at Urban Cruiser vil ha størst appell blant eldre bilkjøpere.
En mer nærliggende konkurrent til 4WD-utgaven av Urban Cruiser er Suzuki SX4 som har 4 cm lenger akselavstand, mens Yeti er en naturlig utfordrer til Nissan Qashqai.
LES VIDERE: