-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Vårt valg: Citroën DS3
Dette er biler som har felles motorer, lik akselavstand, og begge er i utgangspunktet hyggelig priset.

Citroën DS3 har større utvendig lengde, desidert best plass og best komfort av de to konkurrentene, men det er synd at en så bra bil "ødelegges" av en dårlig girkasse.
Konklusjonen for Minis del blir: Raffinert nostalgi kombinert med imponerende kjøreegenskaper – men høy pris og dårlig komfort.
Det ble en uvanlig klar poengseier til Citroën her.
Når det gjelder akkurat disse to bilene er det likevel grunn til å understreke at følelser ikke kan regnes i poeng: Hjertet velger Mini, fornuften velger DS3. Denne gang befinner vi oss uten tvil i det fornuftige hjørnet.
LES VIDERE: