-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Vårt valg: BMW i3
Selv med fulladede batterier kan du ikke legge mer ambisiøse planer enn at neste ladepunkt må ligge innen en radius på 13 mil, helst enda nærmere på vinterstid. Her snakker vi om en ladet duell.

Begge disse nykommerne forventes å oppnå et solid salgsvolum her på berget. Men selv om begge stiller i klassen «elbil», er det egentlig urettferdig å sammenligne disse to bilene.
BMW i3 ligger på et annet nivå – kall det gjerne en annen divisjon – med sin overlegne ytelse, akselerasjon og interiørkvalitet. Selvfølgelig ligger den også på et helt annet nivå når det gjelder pris.
Det er nemlig bare på pris at e-Up er den klare vinneren. Dermed vil den også være et førstevalg for de kundene som først og fremst vil ha «mye bil for pengene», for de to testbilene er forholdsvis like når det gjelder plass i både kupé og bagasjerom.
LES VIDERE:
- Innledning
- BMW i3
- Volkswagen e-Up
- Vårt valg
- Testvurdering og poeng BMW i3
- Testvurdering og poeng e-Up