-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Tyskland støtter elbiler
For å få fart i salget av ladbare hybrider og batterielektriske biler, åpner regjeringen i Tyskland nå for omfattende insentiver.


Tyskerne åpner for å gi 4000 euro i støtte til dem som kjøper elektrisk bil. Da kan det bli attraktivt å plugge inn.
Den tyske regjeringen annonserte i dag at de fra mai åpner pengesekken for å få fart i elbilsalget.
En milliard euro (9,3 milliarder kroner) skal fram mot 2020 investeres i elbilprosjektet, hvorav tre hundre millioner brukes på utbygging av ladestasjoner med ulik hastighet rundt om i landet, opplyste finansminister Wolfgang Schäuble.
Payback
Kjøp av ladbar hybrid støttes med 3000 euro (28.000 kroner). Kostnadene skal deles mellom myndighetene og bilprodusentene.
Kjøpere av bil med prislapp over 60.000 euro (over 550.000 kroner) vil ikke motta støtte.
Regjeringen er også åpen for avgifts-insentiver for å gjøre ladbare biler mer attraktive.
Tyskland har lenge hatt som mål å ha en million elektriske biler på veinettet innen 2020.
Men begrunnet i høy pris på bilene og få ladepunkter, har salget gått så trådt at det i dag eksempelvis bare er rundt 50.000 elbiler i Tyskland, drøyt det halve av antallet på norske veier.