-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Amerikansk Civic fra UK
Honda har startet produksjonen av tiende generasjon Civic i England, men kun for eksport.
Nye Honda Civic har snart vært på markedet i USA i et år, både som sedan og som todørs coupé. Disse variantene, som er viktigst i USA, bygges nemlig også der.
Men om noen måneder får amerikanerne snart tilgang til en femdørs kombikupe også, og den lages utelukkende ved Honda of the UK Manufacturing (HUM) i Swindon i England. Her er det investert 200 millioner pund i produksjonsutstyr for den nye modellen.
De første bilene ble lastet om bord på skip sist uke og er på plass neste måned.
Civic er Hondas mest solgte modell worldwide. Produksjonen av den europeiske modellen starter mot slutten av året, og den skal lanseres i første kvartal 2017. Fabrikken i Swindon skal også eksportere biler til markeder i andre verdensdeler.
HUM er konsernets flaggskip i Europa, og siden starten i 1989 er det investert 2,1 milliarder pund her. Det er nok mange ved anlegget som er spente på hva Brexit vil medføre for bilindustrien.