-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Ford justerer Mustang og kaster ut V6-motoren
Litt lavere panser, mer aggressiv front, ut med V6-motoren og inn med titrinns automatgirkasse er Ford oppskrift for 2018-utgaven av Mustang.
Av Fords mange modeller er det umulig å komme forbi Mustang som merkets tydeligste merkevarebygger. Knapt noe menneske på jorden med et snev av interesse for bil kan ha unngått å høre om og se bilder av denne legendariske Forden med historie tilbake til 1964.
I Mustang materialiseres drømmen om det mobile Amerika, en drøm som fra i år selges i hele 147 land.
Derfor gjør Ford helt minimale endringer når 2018-modellen – ja, de er tidlig ute i USA – snart lanseres.
Utvendige endringer består først og fremst av senket panser, siste generasjon LED lysteknologi og lett retusj som gjør fronten mer aggressiv.
En 12 tommer infotainmentskjerm tilbys som ekstrautstyr.
Den største endringen er likevel at Ford kaster ut den velkjente (og ikke helt utørste) 3,7 liters V6-eren med effekt rundt 310 hk. I følge Automotive News skal den offisielle forklaringen være at kun 17 prosent av Mustang-kundene valgte dette motoralternativet.
V8-motoren (5,0 liter/421 hk) i Mustang GT våger naturligvis ikke Ford å røre. Det ville umiddelbart ført til ramaskrik.
Men den hos mange forhatte fireren (2,3 liter/317 hk) beholdes, ikke fordi motoren mangler krefter, men mislikt fordi kunstig eksoslyd aldri blir det samme som ekte V6 gromlyd når V8 blir for dyrt.
Fords nye 10 trinns automatgirkasse lansert i pickupen F-150 i fjor, blir endelig tilgjengelig i Mustang, og på begge motorene.
– Oppgradert Mustang er vår beste ever, sa president i Ford Amerika, Joe Henrichs, under lanseringen.
Redesignet av Mustang i 2015 ble godt tatt i mot av entusiastene, regnes som det mest vellykkede, og hjalp Ford til å vinne kampen mot Chevrolet Camaro de to siste årene. Men i fjor sank Mustang-salget i USA med 13 prosent til 105 932 biler.
De to første årene av Mustangs liv ble den årlig solgt i over en halv million eksemplarer. Mustangs relansering i Norge fant sted i 2015. De to siste årene er det solgt 69 nye og bruktimportert 192 biler.