-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Noe du lurer på om Ford Focus?
I morgen drar jeg til Frankrike for en første kjøretur med Fords nye Focus. Jeg tar gjerne med dine spørsmål til Ford-folket.
Focus har i en årrekke vært en global bestselger for Ford, også i Norge. Her ble det ifølge OFV registrert 1240 nye Focus i 2017, nokså jevnt fordelt på 5-dørs og stasjonsvogn.
Focus tok over for Escort da den kom på markedet i 1998, og siden har den vært igjennom to generasjonsskifter (2004 og 2011) og diverse facelifter og oppgraderinger. En av mine største aha-opplevelser under veis var da Ford lanserte sine 1,0-liters turbomotorer i 2012.
Bilen vi nå skal kjøre blir da etter mine beregninger fjerde generasjon.
Vi har allerede vært på såkalt statisk visning av bilen, så mye er kjent. Blant annet at den får en rekke elektroniske hjelpemidler for økt komfort og sikkerhet.
I den samme artikkelen har vi også besvart en rekke spørsmål fra dere.
Vi vet at bilen i første omgang kommer i begge karosseriformer med tre bensinmotorer og to dieselvarianter. Foreløpig ikke noe offisielt om elbil eller hybrid, men vi kan jo spørre om det nok en gang.
Prisene er også kjent – de finner du her:
Ford har gjort det enkelt – prisdifferansen mellom 5-dørs og stasjonsvogn er 10.000 kroner, uansett hvilken motor eller utstyrsnivå du velger.
Men hvis det nå fortsatt er ting du lurer på, og ikke finner svar på i kollega Winding-Sørensens artikler, så er det bare å sende meg spørsmål via denne linken så skal jeg gjøre mitt beste for å finne svar til deg.