-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Spesial på spesialen
Hyundai er i ferd med å utvikle en spesialutgave av sin sporty i30 N, men mer effekt får den neppe.
Det er jo flere måter å forbedre en bils kjøreegenskaper på, uten å sette inn en sterkere motor. Man kan for eksempel redusere vekten, og det er den metoden Hyundai benytter her.
Hyundais utviklingssjef, Albert Biermann, var tidligere sjef for BMW M, så dette er et fag han behersker godt.
Han forteller at de er i ferd med å utvikle en spesialutgave av i30 N med redusert vekt. Det oppnås ved å montere panser i karbonfiber, lette spesialfelger og lettere seter.
Bilen får i tillegg noen aerodynamiske detaljer som er på plass på dette testeksemplaret.
Biermann har sagt at motoren er den samme som i en ordinære i30 N Performance, hvilket innebærer 275 hestekrefter og et dreiemoment på 353 Newtonmeter (378 Nm med overboost).
Han har også røpet at bilen skal debutere senere i år som 2020-modell.
Prototypen er utstyrt med en lavere frontsplitter, nye sideskjørt og en bakfanger med mer markant diffuser enn på en vanlig i30 N. Setene på testbilen er tildekket for ikke å bli avslørt.