-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Imaginær BMW
Her er en BMW som kun fins på tegnebrettet. Men det er lov å drømme.
Tredje generasjon BMW Z4 kom på markedet i våres og toppes av Z4 M40i med 340 hestekrefter og et dreiemoment på 500 Newtonmeter. Det burde dekke behovet for de fleste, men så fins det selvsagt dem som ønsker enda mer av alt.
Les vår prøvekjøring av BMW Z4 sDrive30i
Mens første generasjon Z4 ble levert i to karosseriformer, som roadster og coupé, var andre generasjon en kombinasjon av disse gjennom en roadster med automatisk hardtop. I tredje generasjon er BMW tilbake til utgangspunktet – en roadster med stofftak.
Nå er det neppe noen umulighet å konvertere Z4 Roadster til en coupé – det er langt mer krevende å gå den andre veien. Men BMW mangler trolig motivasjon til å gjøre dette siden markedet for sportslige coupéer er meget begrenset.
I tillegg er jo Toyota Supra nettopp en slik variant, med mange BMW-komponenter om bord – inkludert drivlinjene. Dessuten har BMW sin M2 i neste samme segment.
Men hva med en Z4 M? BMW har verken benektet eller bekreftet en slik modell, men vi snakker da om en meget begrenset nisje.
Det hindrer ikke vår illustratør som her har laget sin egen rendering av hvordan en Z4 M Coupé kunne bli seende ut.
Bilen er gjort bredere og lavere enn eksisterende Z4-versjoner, utstyrt med en aggressiv front og M-felger samt sideskjørt.
Under det lange panseret på denne hypotetiske Z4 M-utgaven sitter den samme S58 rekkesekseren som benyttes i X3 M og X4 M med 480 hestekrefter og et dreiemoment på 600 Newtonmeter.
Det er lov å drømme, men du kan regne med at den aldri blir realisert.