-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Dramatisk innspurt i Monte-Carlo
Rally Monte Carlo Historique ble ingen suksess for de norske deltagerne. Beste norske ble nummer 40. Mye endret seg på de siste to nattetappene.

Tom Hotvedt med Lars Arne Neset som kartleser ble beste norske lag i årets Rally Monte Carlo for eldre biler. I sin Porsche 911 ble veteranparet nummer 40 – to plasser foran Valter Jensen og Monty Karlan som også kjørte Porsche.
Torgjer Kleppe og Ingrid Thune var tredje best av de norske i sin Renault 8 Godhini.
Det norske damelaget med mor og datter Torhild og Tine Hallre lå lenge som beste av de norske og hadde en klar ledelse i dameklassen. Men på de to siste og avgjørende prøvene falt de fra 12. til 81. plass. Dermed måtte de også nøye seg med andreplass i dameklassen.
– Årets løp var helt fritt for vinter, is og snø, sier Tom Hotvedt etter å ha gjennomført et godt løp.
– Det var sommerføre hele tiden, og den eneste snøen vi så underveis var på fjellene rundt. Jeg har aldri tidligere opplevd en Monte Carlo med så få utfordringer. Man kunne nesten ha kjørt hele løpet på sommerdekk.
Flere norske lag brøt årets løp: Petter Granerud, Kjetil Engan, Lars Lie, Bjørn Schage, Gjerulv Hurv, og Tommy Godfjeld brøt alle med det arrangøren definerer som mekaniske problemer.
Løpet ble vunnet av danske Henrik Bjerregaard som kjørte en Monaco-registrert Ford Escort RS2000 MkII.