-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Australias eksklusive MC
Litt av en lansering: Først fra Indianapolis til New York, kjapt gjennom en del stater. Så om bord på en Quantas 747 til Melbourne Motor Show der blant andre Sir Jack Brabham, som vanligvis er kjent for litt flere hjul, kjørte dem opp på standen. Australia hadde fått sin hyper-bike.
Hunwick Harrop er faktisk navnet på produsenten, og skal vi tro spek-listen har de bygget det meste selv, fra 1500 ccm V2-motoren på 102 hk til felger og calipere. Det australske Design Institute var også imponert nok av utseendet til å forsyne sykkelen med Australias design Award for i år. Jeff Haggarty, som var designer på prosjektet, synes han har fått til ganske godt å gjøre sykkelen lett samtidig som han fikk pakket en stor motor og radiator uten at det gikk ut over stylingen.
Sykkelen selges nå, de fleste av de maskinene som skal produseres er allerede plassert, og de få eksemplarene som kommer vil bli å finne over store deler av verden. Japan, Tyskland, Frankrike, England og USA er steder hvor det sitter utålmodige kjøpere.