-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Australias eksklusive MC
Litt av en lansering: Først fra Indianapolis til New York, kjapt gjennom en del stater. Så om bord på en Quantas 747 til Melbourne Motor Show der blant andre Sir Jack Brabham, som vanligvis er kjent for litt flere hjul, kjørte dem opp på standen. Australia hadde fått sin hyper-bike.
Hunwick Harrop er faktisk navnet på produsenten, og skal vi tro spek-listen har de bygget det meste selv, fra 1500 ccm V2-motoren på 102 hk til felger og calipere. Det australske Design Institute var også imponert nok av utseendet til å forsyne sykkelen med Australias design Award for i år. Jeff Haggarty, som var designer på prosjektet, synes han har fått til ganske godt å gjøre sykkelen lett samtidig som han fikk pakket en stor motor og radiator uten at det gikk ut over stylingen.
Sykkelen selges nå, de fleste av de maskinene som skal produseres er allerede plassert, og de få eksemplarene som kommer vil bli å finne over store deler av verden. Japan, Tyskland, Frankrike, England og USA er steder hvor det sitter utålmodige kjøpere.