-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Dyre biler og billige sladder
Over 25.000 sportsbilentusiaster besøkte i helgen Festival of Speed i Goodwood - en knapp time sør for London.

Flere hundre sjeldne sportsbiler var utstilt i parken til styrtrike Earl March. Lørdag kveld holdt den samme March en fest for 2.000 spesielt inviterte gjester fra sponsorer og sosietet. Musikeren Bryan Ferry hadde trommet sammen sitt gamle band Roxy Music for å underholde Storbritannias rikeste bilfanatikere. Ryktene gikk om at bandet nå er pengelense og at de derfor takket ja til å opptre for de mest velsituerte.
Storbritannias mest TV-profilerte biljournalist, Jeremy Clarkson fra TopGear, hadde leid inn fire medlemmer fra en motorsykkelgjeng som skulle paradere gjennom mengden av festens gjester, men stuntet mislyktes da de champagne-infiserte rikingene var for trege til å flytte seg og gi vei.
Ellers traff Bil blant andre General Motors sjefsdesigner for alle merker, Edmund Wilburn.
Mannen, som begynte hos general Motors tidlig på 70-tallet, fikk som kjent sjefsjobben for knapt et ar siden, men han lover oss allerede nå bakoversveis når vi får se de neste SAABene. - Ring meg når de offisielle bildene blir sluppet og si: Ed, du hadde rett.
- Men dere hos General Motors har jo lovet mange ganger at nå skal dere endelig ta SAAB på alvor, og ingenting skjer?
- Jeg gir deg rett, men denne gangen vet vi at de nye bilene blir så spennende som vi ønsker. Imidlertid mener jeg modellene som kommer etter høstens ansiktsløftning av 9-5.
- Greier dere å gjenskape SAABs klassiske, buede frontrute innfor rammen av budsjettene og den felles utviklingen med neste Opel Vectra?
- Det ser slik ut, ja.
Ellers var nye SAAB 9-3 stasjonsvogn en av få utstilte biler med lasterom på denne utgaven av Festival of Speed.
- Den legendariske SAAB 900 Turbo er min favirittbil fra Trollhättan. En ren sportsbil i familieformat. Utrolig!
Welburn avslører også at GM vil bli hovedmerket under Festival of Speed i 2008. På spørsmal om dette sammenfaller med viktige produktlanseringer, svarer Welburn at det ville vare en veldig god ide.
Mer stoff fra festivalen i Goodwood kommer i en høstlig utgave av bladet Bil.