-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Penske tar Smart grep
Roger Penske er en smart amerikaner med sans for både forretninger og bilglede. Nå skal han også håndtere salget av Smart i USA.


En etterfølger til dagens ForTwo (her i cabrio-utgave) blir spydspissen når Smart skal erobre USA
Enten du skal kjøpe ny personbil eller leie en vare- eller lastebil, kan selskapet til Roger Penske hjelpe deg. Det kan han også dersom du ønsker å ha en spennende dag på racerbanen hvor hans racing-selskaper er involvert i både Nascar, den amerikanske Le Mans serien og Indy Racing League.
Gjennom United Auto Group styrer Penske 296 bilbutikker og representerer 40 bilmerker i 19 amerikanske stater pluss at han er representert i Puerto Rico, Storbritannia, Tyskland og Brasil. 173 utsalgssteder er lokalisert i USA, og det er bl.a. disse som skal innlemme Smart i sortimentet sitt.
I 2005 solgte de Penske-kontrollerte butikkene i følge Automotive News 178.157 nye biler, så Smart blir langt fra den viktigste delen av butikken når merket innlemmes fra første kvartal 2008.
Smart markedsføres i dag i 36 land med Italia som bestselger med 40.000 biler i året. For USA er planen å selge 20.000 biler pr år med storbyene på vest- og østkysten som primærmarkeder.
Det var meningen at en Smart SUV skulle dra lasset i Statene, men denne modellen er siden kansellert. I tillegg sliter Smart med salget av sin ForFour.