-
VIKING KONTROLL AS:
Takstmann
-
NAF Senter Dal:
Teknisk leder / Arbeidende formann
-
Hedin Performance Cars:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Volmax AS:
Påbygger
-
Auto-skade AS:
Kundemottaker og takstansvarlig
-
Autovia AS:
Verksmester / kundemottaker
-
Bilia Insignia:
Salgssjef, Insignia
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
Ny R8-fighter?
Mercedes skal være i ferd med å utvikle en rimeligere sportsbil enn McLaren SLR. Er det en tidlig utgave av denne vi har observert på ørkentest?
Det er en såkalt test mule (tidlig prototyp) Carparazzis fotografer har kommet over i glovarme Death Valley. Det betyr at karosseriet har lite å gjøre med den ferdige bilen, men under skallet sitter komponenter som testes ut for senere bruk.
Forrige måned fortalte AMG at Mercedes og McLaren hadde opphørt samarbeidet om utviklingen av en lillebror til McLaren SLR – populært kalt SLC. I stedet var oppdraget overlatt til datterselskapet AMG. Men siden dette selskapet ikke produserer biler – bare designer og utvikler dem – er det DTM-partneren HWA Racing som skal stå for produksjonen.
HWA ble startet av AMG-grunnlegger Hans-Werner Aufrecht som Mercedes offisielle racingteam.
Viper-basert
Rykter ville ha det til at SLC skulle være en moderne utgave av den midtmotoriserte McLaren F1. Prototypen benytter karosserideler fra en Dodge Viper, men har lenger akselavstand (rundt 270 cm – målt direkte på prototypen i nattens mulm og mørke).
Det tilsvarer omtrent målene på en SLR, og det lange panseret indikerer frontmontert motor – dog sikkert med tyngdepunkt godt bak forakselen.
Selv om tidligere rapporter har basert seg på at SLC skal bli en mindre bil enn SLR og baseres på en R230 SL-Klasse plattform, virker det nå usannsynlig ut fra dimensjonene på denne utviklingsmodellen. Det diskuteres derfor om dette virkelig er en SLC eller om det kan bli en Maybach coupé eller en direkte erstatning for SLR.
Vi får håpe flere holdepunkt dukker opp i fremtiden.