-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Sesongen er åpen
Det har absolutt sin sjarm å kjøre cabriolet i Norge. Det er på riksvei 40 mellom Kongsberg og Hvittingfoss, med 6 varmegrader og gløtt av sol, vi finner tiden moden for å åpne årets sesong. Vi lukker den et kvarter senere, da vi dundrer inn i en tung haglskur.
Først publisert i Bil 6 - 2008.
Åhh, for en god følelse. Fuglekvitter og andre lyder strømmer ned over oss der vi cruiser på småveiene mens vinden rusker i skyggelua. At det er kaldt i lufta er ikke noe problem bare vi pakker litt rundt halsen for å fjerne den skumle trekken bakfra. Så er det bare å stille varmeapparatet på 23 grader for å presse varmluft oppover i kupeen.
Du verden så sjarmerende, tenker vi når vi senere sitter med et hvitt teppe av hagl på passasjersetet ved siden av – sekundene umiddelbart før var svært lange, da vi i panikk både måtte bremse farten og få taket på plass i en fei.
To nykommere får æren av å åpne cabrioletsesongen: Audi A3 og BMW 1-serie, begge med rause muskler og solid utstyrsnivå. Begge bilene har i utgangspunktet en høyst folkelig pris i basisutgave, men på dette nivået, med 160–170 hester og ekstrautstyr for opp til 100.000 kroner, har nok våre to testbiler mest appell til entusiastene som er villige til å betale for en stor kjøreopplevelse i små biler. Dette er biler for enslige og par – verken baksetet eller bagasjerommet er i nærheten av å kunne kalles familievennlige.
LES VIDERE:
- Audi A3 Cabriolet- BMW 120i Cabriolet
- Konklusjon
- Tekniske data