-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Ny 1-serie fersket
Her er ferske bilder av neste generasjon 1-serie fra BMW. Det kommer på markedet om et snaut år.
Det har sikkert vært noen diskusjoner internt om hvilken BMW-modell som først skulle skiftes ut – 1- eller 3-serie. Begge har nemlig vært på markedet siden 2004 og fikk en facelift i 2008. Dermed tikker det ubønnhørlig mot utfasing.
Nå har vanligvis velinformerte kilder fortalt oss at vi får se en ny 1-serie i løpet av høsten, mens en ny 3-serie ikke kommer før neste år. Det betyr trolig verdensdebut for 1-serie på høstens Frankfurt-utstilling, mens 3-serien vises i Genève våren 2012.
Her har våre spionfotografer greid å fotografere en diskret maskert 5-dørsutgave av 1-serien under testing. Vi ser en markant nyregrill, oppblåste støtfangere og baklykter fra en produksjonsmodell.
C-stolpen er gjort slankere, noe som vil forbedre sikten skrått bakover. Dermed ser det ut som BMW tar et av brukernes ankepunkter på alvor, det er nemlig ikke lett å rygge en 1-serie inn på en trang garasjeplass.
Stor familie
Som dagens modell kommer også neste generasjon i flere karosseriformer i løpet av de nærmeste årene. Først ut er 3- og 5-dørs, siden følger coupé og cabriolet som nå står foran en ansiktsløftning som gjør at de skal leve et par år til.
I følge våre kilder har sentrale personer på produktutvikling hos BMW røpet at de er åpne for utvikling av nye modellvarianter dersom markedet ønsker dette – som for eksempel en forlenget variant med bedre plass i baksetet.
Motorene blir videreutvikling av dagens bensin- og dieselmotorer med Efficient Dynamics, og kanskje får vi også en hybridutgave av neste 1-serie. I den andre enden av skalaen får vi biler med kraftige turbomotorer, og kanskje etter hvert en M-utgave.