-
Prosjektleder
RSA Bil Drammen
-
Avdelingsleder
Etac Bil AS:
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
Enfant terrible
Det skjer mye spennende i den minste SUV-klassen. Disse to franske "rakkerungene" bygger på vanlige småbiler, men har fått høyreiste karosserier, høyere bakkeklaring og lekre linjer. Små motorer sørger for at prisen holder bakkekontakt.
Først publisert i Bil 5-2014.
Begge bilene representerer en nisje som er meislet ut av SUV-trenden, men ingen av dem kan leveres med firehjulsdrift. Renault kaller sin modell «crossover» – greit nok med tanke på at dette handler om en krysning mellom en kompakt-SUV og en stasjonsvogn.
For deg som er i markedet for en småbil, men har et ønske om å sitte høyere, er disse bilene en innertier. Baksiden av medaljen er at også prisen er noe høyere. Peugeot 2008 koster snaue 20.000 kroner mer enn Peugeot 208 med samme motor og utstyrsnivå, mens Renault Captur koster 10.000 kroner mer enn Clio stasjonsvogn og 20.000 mer enn Clio kombikupé.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Vårt valg
- Testvurdering og poeng Peugeot 2008
- Testvurdering og poeng Renault Captur