-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Her er neste BMW 3-Serie
Den tunge kamuflasjen er kastet – en klar indikasjon på at en ny generasjon BMW 3-Serie nærmer seg lanseringsklar.
Man tar ikke lett på det når man skal fornye en volumselger, spesielt når man vet at den nye modellen skal være attraktiv 6-8 år frem i tid. Dagens 3-Serie er den sjette i rekken og har eksistert siden 2011.
Trolig skjer generasjonsskifte helt på slutten av 2018 eller tidlig 2019. I så fall benytter nok BMW bilutstillingen i Frankfurt (IAA) til den offisielle verdensdebuten.
3-serien har vært kjent som den mest sportslige av erkerivalene i dette segmentet, C-Klasse og A4. Men siste generasjon av Mercedes-modellen er av flere medier betegnet som mer sportslig enn den noe tilårskomne 3-Serien. Dessuten er Jaguar XE er ny utfordrer på banen de siste årene.
Med CLAR-plattformen, som ligger under alt fra 3- til den kommende 8-serien, har BMW en arkitektur som er blant de mest avanserte i bransjen.
Her kombineres lette materialer som aluminium, magnesium og karbonfibersforsterket plast, noe som vil gi en vektreduksjon på rundt 40 kg fra dagens 3-Serie. Dessuten er plattformen klargjort for alternative drivlinjer, som ladbare hybrider og rene elbiler.
Selv om det fortsatt gjenstår litt psykedelisk kamuflasje er det lett å se at G20 (som er det interne kodenavnet) følger i fotsporene til sine forgjengere med typiske BMW-designtrekk som nyregrillen, lyssignaturen, «Hofmeister kink» og korte overheng.
Men fronten fremstår som lavere og bredere enn på tidligere modeller. Et godt tegn for den som ønsker seg en mer sportslig bil enn dagens treer.
BMW vil som vanlig basere seg på høy materialkvalitet og avansert produksjonsteknikk for å levere produkter deres kresne kunder ønsker seg.
De vil også tilby alt du måtte ønske av elektronikk for å gjøre reisen så trygg og komfortabel som overhodet mulig.
På verdensbasis vil nok bensin- og dieselmotorer med tre, fire eller seks sylindre stå for det største volumet, men de vil også tilfredsstille kunder som ønsker hybrid drivlinje.
Dagens ladbare 330e har en elmotor innebygget i transmisjonen og begrenset rekkevidde. Etterfølgeren kan få en kraftigere batteripakke og en elmotor som driver forhjulene i tillegg.
Det spekuleres også i at neste M3 kan få en eller annen form for elektrifisering for å øke effekten – elektrisk kompressor kan være ett alternativ.
Tradisjonelt lanserer BMW sedanen først, og noen måneder senere følger Touring-utgaven som er en populær familiebil i mange markeder. For at du skal få bedre inntrykk av de ferdige produktene har Automedia manipulert frem illustrasjoner på hvordan disse kan se ut.