-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Egen BMW for utkantstrøk
BMW lager en egen modell for tre utkantland i Europa. Hellas, Norge og Portugal er de eneste land på kloden der BMW 316i skal selges. Det er en bil som er tilpasset norske bilavgifter. Men er ikke salget stort nok, forsvinner den!
BMW lager en egen modell for tre utkantland i Europa. Hellas, Norge og Portugal er de eneste land på kloden der BMW 316i skal selges. Det er en bil som er tilpasset norske bilavgifter. Men er ikke salget stort nok, forsvinner den!
BMW Norge har maktet det mange andre bilimportører bare kan drømme om, men ikke får til. De har overtalt fabrikken til å produsere en egen modell, skreddersydd for de spesielle norske bilavgiftene - en BMW 316i med 4-sylindret motor på 115HK.
Andre land i Europas periferi som Hellas og Portugal har også hengt seg på bestillingene.
Modellen skal i følge BMW Norge bli bestselgeren i 2006 – og det må den også bli. For selges det ikke nok biler, så fjernes varianten fra samlebåndet med et pennestrøk. Fabrikken sier det er alltid en nedre grense for hvor små serier vi kan lage.
27.000 billigere
Den nye 316i koster 27.000 kroner mindre enn dagens billigste, 318i. Prisene starter på kr 299.900, mens 318i koster fra kr 327.000. Frakt og leveringsomkostninger fra din lokale forhandler kommer i begge tilfeller i tillegg.
Ikke som Touring
BMW 316i kommer bare i sedanversjon og ikke som stasjonsvogn (Touring). Men i mars lanseres BMW 318 Touring, som blir innstegsmodellen for de som ønsker stasjonsvogn.