-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Ford kjører fra Peugeot
Ford Focus ST har færrest hk, men er likevel klart mest sportslig i duell mot Peugeot 308 GTi.
Først publisert i Bil 4-2016.
Naturligvis handler dette om overskudd, overskudd av kjøreglede.
Ta standardutgavene av Ford Focus og Peugeot 308, to i utgangspunktet ganske kjøreglade kompaktbiler.
Hiv inn omtrent dobbelt så mye motoreffekt i hver av dem, la sportsavdelingene oppgradere understellet – og vips så stiller du i GTi-divisjonen og kan se fram til lange ekstraturer bare for hyggens skyld.
Enkelt sagt: Dette er champagne og kaviar til øl- og pølsepriser.
Naturligvis koster slike oppgraderinger en del ekstra lapper, men i forhold til utstyr og ytelser befinner Ford Focus ST og Peugeot 308 GTi seg fortsatt ganske langt unna prisen for en tilsvarende utstyrt premium tysker.
OBS!
Prisene i testen var gyldige da bladet ble produsert. Du finner alltid oppdaterte priser i vår nybildatabase.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Testdata
- Poeng