-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Takserer
-
Møller Bil Bruktbilsenter Hvam:
Salgssjef/Plassjef
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny Mazda5 til Genève
Nå kommer også Mazda5 i moderne drakt. Den debuterer i mars, men her får du de første bildene.
Man ser tydelig at den nye flerbruksbilen har fått en front i tråd med øvrige nye modeller fra Mazda. Den har samtidig videreutviklet kjerneverdiene fra sin forgjenger.
Derfor er også nye Mazda5 utstyrt med to store skyvedører bak og et fleksibelt interiør med syv seter som kan legges helt flatt når man skal ha med seg mest mulig bagasje.
Seteløsningen kalles ”Karakuri” og eksteriørdesignen kalles ”Nagare flow”. Sistnevnte skal bidra til redusert forbruk takket være mindre luftmotstand.
Nye drivlinjer
Blant drivlinjene fremhever Mazda en nyutviklet DISI 2,0-liters bensinmotor utstyrt med i-Stop og 6-trinns manuell girkasse. Kombinasjonen skal gi kjøreglede takket være jevne ytelser over et stort turtallsspekter.
Biler med denne drivlinjen skal være blant de mest nøysomme i sitt segment – noe som understrekes av 15 prosent lavere forbruk enn med dagens tilsvarende 2,0-liter.
Det kommer også en 1,8-liters bensinmotor med 6-trinns manuell girkasse.
Bilen er en av tre Mazda-premierer på Genève-utstillingen, men den kommer ikke til Norge før tidlig i 2011.