-
Daglig leder
Bilia Insignia
-
Salgssjef Bruktbil
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Kvalitetssjef
Viking Kontroll AS
-
Tekniker
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Daglig leder
Tellus Vestfold AS
-
Tekniker coach
Bilia Norge AS
-
CFO
Bilia Norge AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Kundefrontmedarbeider
Møller Bil Ensjø
-
PKK-kontrollør
Møller Bil Ensjø
-
Daglig leder
Nardo Bil Ålesund AS:
-
Prosjektselger
Bolest AS
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Kristiansand
-
Selger, Volvo
Bilia Follo
-
Diagnosetekniker KIA
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Mekaniker
Møller Bil Hvam
-
Fagtekniker
Møller Bil Hvam
-
Bilmekaniker
Porsche Center Son AS
-
Daglig leder
Egil Verne AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Mekaniker
RøhneSelmer AS
-
Teknisk Kontrollør
Viking Kontroll AS
-
Servicemarkedssjef Skoda og Volkswagen personbil
Autoria Ski AS:
-
Servicemekaniker
Palfinger Norge
-
Fagsjef analyse
Bilimportørenes Landsforening
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS

SPIONBILDER:
Det nærmer seg ny Renault 5
Selv om den er godt kamuflert, er det liten tvil om at det som skjuler seg her er en ny generasjon Renault 5 under testing.
Tidlig i 2021 slo Renault-sjef Luca de Meo på stortromma og presenterte en rekke nye konsepter som staket ut kursen for merkets elektriske fremtid. Deriblant en moderne tolkning av klassiske Renault 5.
Siden har vi publisert renderinger fra vår dyktige illustratør som viser hvordan han ser for seg en slik modell, samtidig som vi fortalte at den dedikerte plattformen (CMF-B EV) som ligger under de kommende elbilene, skal deles med en rekke andre modeller i Alliancen, blant annet Nissan Micra.
Renault 5 er tiltenkt massemarkedet, og Luca de Meo røpet under presentasjonen for to år siden at den blir inntil 30 prosent rimeligere å produsere enn Zoe.
Vi har også fått antydet at Alpine skal bygge en sportslig versjon – trolig med en motor på hver aksel.
Selv om bilen på bildene er godt maskert er det lett å se klare likhetstrekk fra konseptbilen, som de flate sidene, markante skjermbuer og den steilt skrånende C-stolpen som vi kjenner igjen fra den originale 5-seren. Selv felgene ser ut til å være overført fra konseptet.
Renault har antydet markedslansering i 2024, så trolig vil vi få mer detaljert informasjon i løpet av høsten.
Renault har et eget utviklingssenter hvor det bygges prototyper før den endelige produksjonen starter, og de har offentliggjort bilder fra det strengt bevoktede anlegget hvor det så langt er bygget rundt 60 biler som brukes til testing i laboratorier og på vei.