-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

SPIONBILDER:
Det nærmer seg ny Renault 5
Selv om den er godt kamuflert, er det liten tvil om at det som skjuler seg her er en ny generasjon Renault 5 under testing.
Tidlig i 2021 slo Renault-sjef Luca de Meo på stortromma og presenterte en rekke nye konsepter som staket ut kursen for merkets elektriske fremtid. Deriblant en moderne tolkning av klassiske Renault 5.
Siden har vi publisert renderinger fra vår dyktige illustratør som viser hvordan han ser for seg en slik modell, samtidig som vi fortalte at den dedikerte plattformen (CMF-B EV) som ligger under de kommende elbilene, skal deles med en rekke andre modeller i Alliancen, blant annet Nissan Micra.
Renault 5 er tiltenkt massemarkedet, og Luca de Meo røpet under presentasjonen for to år siden at den blir inntil 30 prosent rimeligere å produsere enn Zoe.
Vi har også fått antydet at Alpine skal bygge en sportslig versjon – trolig med en motor på hver aksel.
Selv om bilen på bildene er godt maskert er det lett å se klare likhetstrekk fra konseptbilen, som de flate sidene, markante skjermbuer og den steilt skrånende C-stolpen som vi kjenner igjen fra den originale 5-seren. Selv felgene ser ut til å være overført fra konseptet.
Renault har antydet markedslansering i 2024, så trolig vil vi få mer detaljert informasjon i løpet av høsten.
Renault har et eget utviklingssenter hvor det bygges prototyper før den endelige produksjonen starter, og de har offentliggjort bilder fra det strengt bevoktede anlegget hvor det så langt er bygget rundt 60 biler som brukes til testing i laboratorier og på vei.