-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

SPIONBILDER:
Det nærmer seg ny Renault 5
Selv om den er godt kamuflert, er det liten tvil om at det som skjuler seg her er en ny generasjon Renault 5 under testing.
Tidlig i 2021 slo Renault-sjef Luca de Meo på stortromma og presenterte en rekke nye konsepter som staket ut kursen for merkets elektriske fremtid. Deriblant en moderne tolkning av klassiske Renault 5.
Siden har vi publisert renderinger fra vår dyktige illustratør som viser hvordan han ser for seg en slik modell, samtidig som vi fortalte at den dedikerte plattformen (CMF-B EV) som ligger under de kommende elbilene, skal deles med en rekke andre modeller i Alliancen, blant annet Nissan Micra.
Renault 5 er tiltenkt massemarkedet, og Luca de Meo røpet under presentasjonen for to år siden at den blir inntil 30 prosent rimeligere å produsere enn Zoe.
Vi har også fått antydet at Alpine skal bygge en sportslig versjon – trolig med en motor på hver aksel.
Selv om bilen på bildene er godt maskert er det lett å se klare likhetstrekk fra konseptbilen, som de flate sidene, markante skjermbuer og den steilt skrånende C-stolpen som vi kjenner igjen fra den originale 5-seren. Selv felgene ser ut til å være overført fra konseptet.
Renault har antydet markedslansering i 2024, så trolig vil vi få mer detaljert informasjon i løpet av høsten.
Renault har et eget utviklingssenter hvor det bygges prototyper før den endelige produksjonen starter, og de har offentliggjort bilder fra det strengt bevoktede anlegget hvor det så langt er bygget rundt 60 biler som brukes til testing i laboratorier og på vei.