-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Ny motor i 807
Peugeot er snart klar med ny motor i 807. Det vil slå positivt ut på prisen.
Det er 2,0 HDi med 136 hk som nå også finner veien til flerbruks- og varebilen 807. Maks dreiemoment i den trekkvillige motoren er 320 Newtonmeter ved 2.000 omdreininger, noe som trolig gjør den godt egnet for den 1,75 tonn tunge bilen.
Motoren erstatter den utgåtte 2,2 HDi med 130 hk og 314 Nm. Vi har tidligere kjørt den nye motoren i en 607, noe som ga en fin kombinasjon av ytelser og forbruk.
I 807 skal motoren som har partikkelfilter som standard, klare seg med et snittforbruk på 0,7 liter på mila.
Som personbil får 807 med denne motoren en startpris på 438.600 basert på nye avgifter fra 2007. Klarer du deg med to- eller treseters varebil, starter prisen på kr 336.900. Den nye motoren er tilgjengelig fra februar 2007.