-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Racerførerens våte drøm
Her er siste tilskudd i Porsches familie av kunderacere. Den er godkjent for en rekke internasjonale løp.
Porsche 911 GT3 RSR er et bra utgangspunkt enten man skal kjøre 24-timersløpet på Le Mans, FIAs langdistanse-VM eller en av de andre store seriene på et av verdens fem kontinenter.
2012-modellen er fortsatt basert på den utgående 997-utgaven, og er utviklet fra den ultimate gateraceren – Porsche GT3 RS – en bil du ser i hopetall av en vanlig hverdag på Nordsløyfa.
Med en påbudt restriktor som begrenser luftinntaket yter 911 GT3 RSR 460 hk. Girkassen er 6-trinns sekvensiell og styres via hendler på rattet.
LES OGSÅ: Gave til Nordsløyfas venner
Sammenlignet med fjorårets, har 2012-modellen lagt på seg 48 mm i bredden i tråd med reglementet A.C.O. LM GTE, som blant annet benyttes på Le Mans.
Det velkjente scoopet på panseret er borte – i stedet har bilen fått store åpninger foran bakhjulene, slike vi bl.a. kjenner fra 911 GT2 RS gateracer.
- Våre kunder kan forvente en teknisk moden racerbil med høye ytelser som skal gjøre dem konkurransedyktige i internasjonale langdistanseløp, eier Hartmut Kristen, sjefen for Porsche Motorsport.
Bilen er nå inne i sin avsluttende testfase på forskjellige baner verden rundt. De som er villig til å bla opp 498.000 euro pluss evt. avgifter, kan sikre seg et eksemplar fra januar 2012. Vi andre får nok nøye oss med en i skala 1:43 på skrivebordet.