-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Racerførerens våte drøm
Her er siste tilskudd i Porsches familie av kunderacere. Den er godkjent for en rekke internasjonale løp.
Porsche 911 GT3 RSR er et bra utgangspunkt enten man skal kjøre 24-timersløpet på Le Mans, FIAs langdistanse-VM eller en av de andre store seriene på et av verdens fem kontinenter.
2012-modellen er fortsatt basert på den utgående 997-utgaven, og er utviklet fra den ultimate gateraceren – Porsche GT3 RS – en bil du ser i hopetall av en vanlig hverdag på Nordsløyfa.
Med en påbudt restriktor som begrenser luftinntaket yter 911 GT3 RSR 460 hk. Girkassen er 6-trinns sekvensiell og styres via hendler på rattet.
LES OGSÅ: Gave til Nordsløyfas venner
Sammenlignet med fjorårets, har 2012-modellen lagt på seg 48 mm i bredden i tråd med reglementet A.C.O. LM GTE, som blant annet benyttes på Le Mans.
Det velkjente scoopet på panseret er borte – i stedet har bilen fått store åpninger foran bakhjulene, slike vi bl.a. kjenner fra 911 GT2 RS gateracer.
- Våre kunder kan forvente en teknisk moden racerbil med høye ytelser som skal gjøre dem konkurransedyktige i internasjonale langdistanseløp, eier Hartmut Kristen, sjefen for Porsche Motorsport.
Bilen er nå inne i sin avsluttende testfase på forskjellige baner verden rundt. De som er villig til å bla opp 498.000 euro pluss evt. avgifter, kan sikre seg et eksemplar fra januar 2012. Vi andre får nok nøye oss med en i skala 1:43 på skrivebordet.