-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Mer pulver til 911
Selvsagt er muskler og sportslige egenskaper avgjørende for å velge en Porsche. Nå kommer nye muligheter for de mest hardcore kundene.
Nye 911 er så fersk at den fortsatt bare leveres i basisversjonene, Carrera og Carrera S. Men nå slenger Porsche ut en livlinje for de som ønsker mer enn de originale 400 hestene i Carrera S – et Power kit.
LES OGSÅ: 911 Club Coupé
Med dette økes effekten i 3,8-liters boxermotoren fra 400 til 430 hestekrefter. Dermed akselererer en Carrera S med PDK girkasse til 100 km/t på 4,0 sekunder (ned fra 4,3 sekunder). Toppfarten økes med fire kilometer til 306 km/t (308 km/t med manuell girkasse).
Men den økte effekten påvirker ikke forbruk og utslipp – ifølge NEDC-syklusen er de identiske på tross av syv prosent effektøkning.
LES: Vår prøvekjøring av Porsche 911 Coupé
Hovedelementene i Powerkit’et er fintuning av komponenter, nye kamaksler, nytt innsug og modifisering av bilens «hjerne», samt et sport-eksossystem med to doble enderør. Med et tastetrykk kan sjåføren påvirke lydbildet i og utenfor bilen.
LES: Vår prøvekjøring av Porsche 911 Cabriolet
Powekit inkluderer også Sport Chrono med dynamiske motorfester for mer sportslige egenskaper. Et synlig tegn på at kit’et er montert er et titanfarget motordeksel med innslag av karbonfiber.
Porsche tilbyr også aerodynamisk tilbehør, som en lav frontspoiler med store luftinntak og en fastmontert hekkspoiler. Det fins også et Aerokit Cup med en fast bakvinge over bakspoileren og en spesiallaget frontspoiler med ekstra luftinntak.