-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Spesial på Targa
Det er ikke mange dagene siden Porsche lanserte sin nye 911 Targa, men nå er de allerede klar med en spesialutgave. Opplaget er begrenset, så trolig er det allerede for sent om du skulle være fristet.
Modellen har betegnelse 911 Targa 4S Heritage Design Edition og har designelementer fra modeller på 1950- og tidlig 60-tall.
Modellen er bestillingsklar nå og kommer til forhandlerne på høsten, men den blir ingen hyllevare – kun 992 eksemplarer skal bygges. Ingen tilfeldighet at det er samme tall som interbetegnelsen på nye 911.
Ifølge Porsche er dette den første av totalt fire Heritage Design-modeller som skal bygges basert på 992-serien.
Spesialmodellen tilbys i en eksklusiv Cherry Metallic-lakk, men du kan også velge mellom fire andre eksteriørfarger. Så er den utstyrt med dekaler som skal sende tanke bakover i tid. Blant annet spirene øverst på skjermene som er hentet fra tidlige løpsbiler.
Spesialfelger i 20/21 tommer og klassiske bremsecalipere i sort inngår også i pakken.
Interiøret er utført i totonet skinn med kombinasjonen Bordeaux Red og Atacama Beige, alternativt sort og beige.
Denne første Heritage Design-modellen er basert på den nye 992-generasjon 911 Targa S og har den samme avanserte chassis-teknologien og infotainment-systemet som denne. Motoren er en bi-turbo boxer med 450 hester kombinert med 8-trinns PDK girkasse.
Den skal gjøre null til hundre på 3,6 sekunder og har en potensiell toppfart på 304 km/t.
Parallelt med spesialutgaven har Porsche designet et eksklusivt kronometer som er forbeholdt dem som bestiller bilen.