-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Skutt i natten: Hemmelig A5
Vi vet at Audi skal lansere en A5 SportBack i løpet av året, men foreløpig har de greid å holde den godt skjult for fotografer. Til nå.
Det var nesten så de fortsatt greide å holde bilen skjult, men fotografer fra Carparazzi gir seg ikke uten videre. Da vår mann oppdaget en bil han ikke hadde sett før i østlige deler av Tyskland, la han seg på hjul. Og fikk belønning for strevet gjennom disse eksklusive bildene.
Det er nok ingen tilfeldighet at bilen ble oppdaget akkurat her, for det er på de moderne motorveiene i det gamle Øst-Tyskland at mulighetene for å teste ut bilens toppfart er størst. Det sørger et moderne veinett og relativt liten trafikk for.
Til høsten
A5 SportBack skal på markedet til høsten, og etter Coupé og Cabriolet blir den tredje medlem av den raskt voksende A5-familien. I motsetning til A5 Coupé får SportBack fem dører, men for ikke å bli for lik på A4 Avant er hekken skrådd i mer sportslig retning.
Det forventes at A5 SportBack kan få store motorer, som for eksempel 4,2-liters V8, og at den etter en tid skal toppes med en RS5. Men det kommer også mer nøkterne alternativer som er bedre tilpasset det norske avgiftssystemet.
Totalt planlegger Audi en portefølje på 18 forskjellige modeller, for de vet at bredde er viktig når de skal sloss om markedsandeler med sine tradisjonelle rivaler fra München og Stuttgart.