-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Aiways med nesten-SUV
Mens vi venter på at Aiways skal begynne å selge i Europa, stagger de oss med en interessant konseptbil i Genève.
Aiways er vel den kinesiske start-up’en vi har hatt tettest kontakt med, fordi denne fabrikken har lagt stor vekt på å ha kontakt med oss.
Det virker som de går til jobben med ganske smart innstilling. De går aldri høyt ut og forteller at nå er (endelig) den femte eller sjette investeringsrunden på plass, og i hvert fall etter de fotografiene vi ser virker det som om de får ting på plass hva produksjon angår.
At de også presenterte oss for Europeisk Typegodkjenning i september i fjor, sier litt om hvordan de jobber.
U5 het den attraktive mellomklassebilen de viste oss i Genève i fjor – og som på høsten var på gjennomfart i Oslo, på vei fra fabrikk til Frankfurt. De forteller at den skal være klar for markedet, og at også markedsorganisasjonen deres i Europa skal være oppe og gå i år.
Men mens produksjon og administrasjon har jobbet for å få ting på plass, har utvikling også kunnet boltre seg litt.
Med ex-Pininfarina-designer Ken Okuyama i spissen («han kommer over en gang i måneden for å se hvordan det går, men jobber ellers hjemmefra» får vi vite) har de utviklet en konseptbil.
Den har imidlertid fått nok navn til at vi kan tro den er tiltenkt en kommersiell rolle om ikke så altfor lenge, dessuten er den midt i blinken for markedet.
U6ion heter den og er akkurat nok Crossover og Coupé til at den ikke er SUV, men den har garantert nok SUV-trekk til at den vil kunne bli en attraksjon for mange.
Det at den har litt offroad-preg burde heller ikke gjøre noe. Biler skal visst stå litt høyt for tiden (så jeg på Mazdas MX 30 da de viste den i Oslo i forrige uke).
Den er bygget på den samme MAS-plattformen som U5 (MAS betyr forresten More Adaptable Structure) og den har helt klar det samme designspråket som produksjonsbilen.
Dette er en av Genève-bilene jeg virkelig gleder meg til å se nærmere på.