-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Nedtelling for alfisti
Onsdag avduker Alfa Romeo sin trolig viktigste modell på mange år. Tusener av alfisti venter i spenning.
Foreløpig holder Alfa Romeo kortene tett til brystet, men med stor sannsynlighet er det en ny bil med betegnelse Giulia som står på scenen.
Modellen blir ekstremt viktig med tanke på å bringe Alfas image tilbake til gamle høyder. Det fins ikke et fnugg av offisiell informasjon, men til gjengjeld florerer ryktene…
Som forteller at Giulia blir en utfordrer til Audi A4, BMW 3-serie, Mercedes C-Klasse og nye Jaguar XE. Bilen får bakhjulsdrift, og den skal bygges på en ny plattform utviklet i samarbeid med Maserati. Plattformen skal også være klar for firehjulsdrift.
Giulia kommer i første omgang som sedan, men det går neppe lang tid før den også kommer som stasjonsvogn, slik vårt datamanipulerte bilde fra 2012 viser.
Alfa har moderne firesylindrede turbo bensinmotorer på 1,4 og 1,8 liter med hk-spenn fra rundt 100 til over 300 hester. Det snakkes også om twin turbo V6-ere fra Maserati med opp til 500 hk.
På dieselfronten har Alfa tilgang til både firesylindrede og V6-motorer på henholdsvis 1,6 og 3,0 liter.
Den offisielle lanseringen skal altså finne sted onsdag 24. juni – datoen Alfa regner som sin 105-årsdag.
I denne anledningen åpner de sitt flunkende nyrestaurerte Museo Storico Alfa Romeo i Arese – ikke langt fra Milano der verdensutstillingen i år finner sted.