- 
                    
                              Bilia Norge AS:Salgsleder, Mini Skøyen
- 
                    
                              Motor Forum Ålesund:Ettermarkedsleder
- 
                    
                              Møller Bil Asker og Bærum:Bruktbilselger
- 
                    
                              Toyota Haugesund AS:Salgssjef
- 
                    
                              Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:Fagtekniker
- 
                    
                              Xpeng Motors (Norway) AS:Customer Experience Manager
- 
                    
                              Bilbutikk1 as Avd Ås:Kundemottaker / Delelagermedarbeider
- 
                    
                              Sulland Lier:Mekaniker
- 
                    
                              Team Verksted AS:Mekaniker Otta
- 
                    
                              Frydenbø Bil Ålesund AS:Bilmekaniker
- 
                    
                              Alfie Bilskade AS:Biloppretter
- 
                    
                              BilXtra Skøyen AS avd Asker:Bilmekaniker
- 
                    
                              S. Rødsten Bilforretning AS:Bilmekaniker
- 
                    
                              Bilia Insignia:Salgsdirektør, Bilia Insignia
- 
                    
                              Tide Verksted AS:Mekaniker
- 
                    
                              Tide Verksted AS:Mekaniker
- 
                    
                              Tide Verksted AS, Avdeling Voss:Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
- 
                    
                              Auto-Benz AS:Bilmekaniker
- 
                    
                              Rettedal Bilkontroll AS:EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Nok en sportsbil fra AMG
Her er en nær slektning av den nye kunderaceren til Mercedes-AMG.
Det er ikke mange ukene siden Mercedes-AMG lanserte sin nye GT4 racer på belgiske Spa.
Her er de ute og tester nok en GT-variant, men denne gangen dreier det seg om en bil for vanlig vei.
Den blir gateversjonen av GT4, og her kan du regne med at komfort er ofret i de tilfeller det ville gått på bekostning av kjøredynamikk.
Som løpsbilen får også denne eksosrør på begge sider, i stedet for det senter-monterte anlegget vi kjenner fra GT-R.
Bli med rundt Nordsløyfa på 7.10,92
Bilen kommer med en bakrute i Perspex for å spare vekt (som du kan se på videosnutten) – bare ett av mange grep som er tatt for å gjøre bilen lettere og raskere.
Den vil også få flere spesielle aerodynamiske detaljer av samme årsak.
Under panseret sitter samme twin turbo motor som i GT-R – en fireliters V8 med 585 hester.
Det gjør faktisk gateversjonen enda kraftigere enn racingutgaven som har et strengt regelverk å forholde seg til og derfor «bare» har 510 hk.
 
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
        