-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Her er Levorg-prisene
Subaru har offentliggjort prisene og spesifikasjonene på sin helt nye modell Levorg. De finner du her.


Interiøret i Levorg vil ikke overraske de som kjenner Impreza fra før:
Subaru Levorg er de japanske boxer-kongenes nye stasjonsvogn, som erstatter Subaru Legacy. I Japan har bilen allerede vært på markedet et års tid, og nå er tiden kommet for Europa-lansering.
De første bilene kommer til Europa i september, og som Subaru har tradisjon for holder de det veldig enkelt når det kommer til utstyr og priser.
Levorg kommer i to varianter: Classic og Sport Premium.
Classic starter på kr 374.900 (eks. frakt), og inkluderer standardutstyr som 17-tommersfelger, multifunksjonsratt i skinn, regnsensor, to-sone klimaanlegg og nødbremseassistent.
Sport Premium starter på 434.900 kroner, og har 18-tommers felger, skinninteriør, LED-lykter, nøkkelfri adgang og start og ryggekamera.
Felles for begge modellvariantene er at listen over ekstrautstyr utover standard er kort: Metallic-lakk, til 5.950 kroner …
Under panseret dukker en helt ny turbomotor opp. I boxer-konfigurasjon selvsagt, 1,6 liter og 170 hestekrefter/250 Newtonmeter. Firehjulsdrift, eller «Symmetrical All-Wheel Drive» på Subarusk, er i god Subaru-ånd standard.
Alle biler har også CVT-automatgirkasse.